Tuesday, February 2, 2010

Habuan seks teman lelaki

Oleh Amir Abd Hamid
amir@hmetro.com.my
2010/01/30


PUCHONG: Kebahagiaan dicari menerusi perkenalan singkat seorang gadis yang juga pelajar Tingkatan Dua Sekolah Menengah Kebangsaan Hamid Khan Tapah, Perak, dengan seorang lelaki akhirnya bertukar ngeri apabila dia dirogol berulang kali lelaki itu.


Difahamkan, kejadian gadis itu dirogol lelaki durjana berusia 20-an itu bermula selepas dia melarikan diri mengikut kekasihnya itu ke Pandan Indah, dekat sini, November lalu. Menurut sumber polis, ketika di Pandan Indah gadis terbabit menetap bersama kekasihnya di bilik yang disewa kekasihnya itu. “Di bilik itu, lelaki berkenaan merogol gadis itu buat pertama kali tanpa kerelaan. Selepas kejadian pertama, gadis berusia 14 tahun itu berterusan menjadi habuan nafsu seks lelaki itu secara paksa. “Selepas kira-kira sebulan gadis itu menetap di Pandan Indah, keluarganya berjaya mengesannya sebelum membawanya balik ke kampung mereka di Bidor, Perak. “Bagaimanapun, hanya selepas tiga hari di Bidor, gadis itu dibawa lari lelaki itu tanpa pengetahuan keluarganya. Tetapi kali ini gadis terbabit dibawa ke Puchong Utama, Selangor,” katanya.


Sumber berkata, tidak tahan menjadi ‘alat’ pemuas nafsu lelaki itu, gadis terbabit kemudian membuat laporan di Balai Polis Puchong. Susulan laporan itu, polis melanjutkan kes berkenaan dengan membawa gadis itu ke Balai Polis Tapah sebelum mangsa menceritakan kejadian dia dirogol lelaki terbabit kepada ahli keluarganya di balai polis itu. “Siasatan awal mendapati pengadu masih bersekolah di Tapah, Perak dan bertindak keluar rumah sebelum mengikut teman lelakinya ke Pandan Indah, Ampang. “Ketika di bilik sewa teman lelakinya di Pandan Indah itu, mereka sudah beberapa kali melakukan hubungan seks. Bagaimanapun, pengadu mendakwa hubungan itu dilakukan secara paksa,” katanya.
Related Posts with Thumbnails